I vores FAQ får du svar på de mest stillede spørgsmål vedr. all-inclusive garantien eller Festool Originale Service.

Festool Original Service
Sådan bestiller du en reparation
Online-repair er den hurtigste og letteste måde, at bestille en reparation på. Alle reparationer bliver udført af Festool Original Service, og du kan gøre brug af den gratis transportservice. Reparationen udført hurtigt og du modtager regelmæssigt statusmeddelelser via sms eller e-mail.
Se også vores film her!
Din Festool forhandler tager også imod din reparation. Vær dog opmærksom på, at arbejdstiden kan være længere på grund af ekstra transport- og kommunikationsveje.
Når vi har modtaget din reparation
Så snart vi har modtaget dit værktøj, undersøger vi, om der er tale om et garantitilfælde. Hvis dit værktøj er registreret til All-inclusive garantien1, og garantien ikke er udløbet, kan du gøre brug af vores frie Originale Service2. Reparationen er helt gratis – vil betaler også for typiske sliddele og transport.
Hvis værktøjets garanti er udløbet, reparerer vi dit værktøj direkte hvis reparationsomkostningen ikke overstiger 800,-. Skulle det overstige sender vi dig et prisoverslag.
- All-inclusive garantien gælder for alle Festool værktøjer, der er registreret inden for 100 dage efter købet. Festools garantibetingelser er gældende og kan ses på www.festool.dk/service
- "Fri Original Service" gælder også for batterier og opladere, dog ikke for andre forbrugsmaterialer og tilbehør samt maskiner, du selv har skilt ad; heller ikke for skader som følge af ukorrekt brug, anvendelse af uoriginale dele og ved kontinuerlig stærkt slidende brug.